Dag 13 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Merlin

Blijf op de hoogte en volg merlin

22 Februari 2018 | Gambia, Banjul

Dag 13

De dag dat we weer terug gingen naar kairoh garden Tanji.
Maar eerst een soort van uitslapen, althans dat was de planning. Maar om 8.00 werd er al weer door de mensen die daar werken.. die bedachten voor onze hut te beginnen met het schoonmaken van de paden, heerlijk al dat geveeg voor je kamer.. nou na dit te hebben overleefd zijn we rond een uurtje of 9 gaan eten en hadden we eerst dachten wij een matig ontbijt maar dit werd tot onze verassing beter door een eitje en iets wat op spek leek wat we er nog bij kregen.

Nadat we zoals altijd hadden moeten wachten op bo voordat we weg konden gingen we op pad richting tanji. Dit was een reis van 3 uurtjes ongeveer met tussen stop mee gerekend. Tijdens de rit hebben we heerlijk naar Nederlandse muziek geluisterd. Ook gebeurde er zoals gewoonlijk weer van alles tijdens de auto rit. Maar wat deze keer echt opviel is dat we een kip hebben dood gereden. Dit gebeurde omdat deze plotseling voor onze auto sprong en salam niet meer kon ontwijken. Dit was best bijzonder om mee te maken want nog geen 5 seconden laten pakte de kinderen langs de kant de kip van de weg af.

De tussenstop was bij een Europese winkel genaamd right choise, hier kon je allemaal bekende merken drank en eten kopen. Dit was echt tof om te doen, hier heb ik dan ook even lekker wat chocolate chip kookies gekocht. Die kon ik echt niet laten liggen. Hierna zijn we snel naar tanji gereden. En waren voordat het echt middag was terug op onze compound. Ook heb ik mijn jurk die nog bij de kleermaker was gekregen, ik kan zeggen dat deze super gelukt is.

Hier hebben we dus heerlijk op ons gemakje kunnen bijkomen van onze 5 daagse binnenlandse trip. Hiernaast hebben we super relaxed zitten zonnen op de compound. Dit was wel even lekker om terug te komen op een al bekende locatie.

Morgen is me laatste dagje gambia al weer aangebroken. Er staat super veel gepland we gaan namelijk zonnen in de ochtend (ookal wordt het niet zulk mooi weer). Hierna ga ik naar het voetbal veld toe omdat de jongens die ik een week training heb gegeven hier een soort van afscheid ding hebben gemaakt voor me. En dan nog avond eten en dan richting het vliegveld.

merlin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

merlin

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 6448

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 23 Februari 2018

stage Gambia

Landen bezocht: