het vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van merlin Heijde - WaarBenJij.nu het vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van merlin Heijde - WaarBenJij.nu

het vertrek

Door: merlin

Blijf op de hoogte en volg merlin

09 Februari 2018 | Nederland, Amsterdam

dit is dan de dag dat ik voor mijn stage naar Gambia ga!
na de nodige tranen en gedag zeggen tegen de mensen waar ik heel veel van hou is het dan toch tijd om dit avontuur aan te gaan!

ik heb er super veel zin in (behalve de 6 uurtjes vliegen..)
ik ga de tijd met goede hoop te gemoed.
laat het lekkere weer maar komen :)

merlin

Tags: 2 weken, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

merlin

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 6459

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 23 Februari 2018

stage Gambia

Landen bezocht: