Dag 12 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Merlin

Blijf op de hoogte en volg merlin

22 Februari 2018 | Gambia, Banjul

Dag 12
Vandaag na een nacht op een stenen matras te hebben gelegen en dus weinig slaap te hebben gehad zijn we rond 9.00 weer op pad gegaan naar onze volgende locatie.

Onderweg hebben we weer veel mee gemaakt. Deze keer hebben we bavianen zien over steken. Dit was echt super om te zien. Natuurlijk liepen er ook weer ezels en koeien over de weg, dat schijnt hier gewoon normaal te zijn. Na weer eindeloze militaire controles te hebben gehad. Hadden we ook nog bijna een aanrijding met een ezel.

We kwamen rond 12.00 aan op onze volgende locatie. Een heel mooi parkje super afgelegen met veel huisjes en zelfs een zwembad! Ik denk dat dit een lange dag wordt voordat we weer vertrekken aangezien we hier nog de hele middag zitten. Maar gelukkig is er genoeg te doen.

We konden namelijk zwemmen, zoals altijd kaart spelletjes en natuurlijk zonnen. Heb deze activiteiten gedaan. Dit was echt lachen want Barry ging ons nog ene aqua fit les geven, dit was ook echt super om te doen, maar ook zwaar. Wat vooral leuk was dat Ensa en salam mee deden. Het was echt leuk om hun te zien in het water.

Hierna hebben we nog hele mooie foto’s gemaakt met de zonsondergang deze zijn echt super gelukt! En was ook echt tof om die foto’s te zien lukken. Toen was het al weer tijd voor avond eten en hebben we een lopend buffet gehad met zoals altijd rijst… hierna snel slapen want morgen mochten we weer rijden.

Merlin.