Dag 9 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Merlin

Blijf op de hoogte en volg merlin

19 Februari 2018 | Gambia, Banjul

Dag 9
de dag van het begin van de reis en de aankomst om bestemming 1
De dag begon met ons ontbijt aan tafel waarbij we de laatste dingetje bespraken. Hierna zijn we onze tassen verder gaan inpakken en alles bij elkaar aan het zoeken van wat we allemaal wouden mee nemen.

Hiervoor hadden we eerst nog een bezoekje geplanned als hele groep. We zouden als groep de compound van ensa gaan bezoeken en zijn baby’tje zien. Na hierna toe te zijn gereden als groep hebben we hier een klein uurtje rond gebracht en hebben we zijn huis en kind gezien dat was echt super om te zien. Voor mijn gevoel heeft ensa een best rijk huis voor waar hij woonde. Natuurlijk zijn er sommige dingen nog niet af maar het zag er wel allemaal een stukje moderner uit.

Toen we hier dan echt afscheid hebben genomen van de oudjes begon onze reis naar onze eerste verblijfplaats. Met 9 man in een land rover. Het past maar vraag niet hoe! Alle koffers en tassen op het dak, dat is hier heel normaal ik vind het alles behalve normaal.

We waren nog geen 15 minuten onderweg en we stopten alweer omdat onze chauffeur (Salam) andere schoenen wou hebben. Dus na 10 minuutjes te hebben gewacht op hem omdat hij andere schoenen ging kopen vervolgde onze reis. Ellis had haar boxje mee om muziek op af te spelen, dit is super leuk maar ook best irritant omdat het alleen maar Nederlandse muziek was. Dus toen heb ik maar snel mijn eigen muziek op mijn oortjes gedaan en heb ik me de rest van de auto rit ook wel vermaakt.

Je kwam onderweg super veel andere dingen tegen en dit vond ik echt super om te zien. Na anderhalf uur kwamen we ongeveer aan op onze eerste bestemming. Dit soort van rust oort alles is zo lekker rustig en natuurlijk het is niet normaal je kan je hier ook heerlijk afzonderen als je daar even de behoefte aan hebt. ook kan je hier hele leuke activiteiten doen die hier worden aangeboden, zoals kano varen, een boottocht maken en nog veel meer leuke dag activiteiten. Hier blijven wij dan ook nog anderhalve dag en dan hebben we een rit van 4 uur waarbij we echt naar het binnenland trekken.

Merlin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

merlin

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6435

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 23 Februari 2018

stage Gambia

Landen bezocht: