Dag 8 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van merlin Heijde - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Merlin

Blijf op de hoogte en volg merlin

18 Februari 2018 | Gambia, Banjul

Dag 8 de relax dag met een beetje strand.

Na gister de eerste van de groep gedag te hebben moeten zeggen begon de dag met een appje in de app groep dat ze veilig zijn aangekomen. Hierna nog lekker te hebben geslapen werden we allemaal rond een uurtje of tien wakker. Na een heerlijk ontbijt waarbij mijn irritaties hoog opliepen naar iemand in de groep.

Hebben we rustig aan gedaan en zijn we in het begin van de middag naar het strand gegaan. Maar eert gingen we langs de tailor om mijn jurk te laten gaan maken. Dit was een hele ervaring, de man kon geen Engels dus alles ging in gebaren taal. Nadat dit is gelukt gingen wij de kinderen ophalen waar we mee samen gingen zwemmen. Dit waren in totaal 12 kinderen! Na een half uurtje wandelen waarin ik nog door 2 voetballers werd gegroet die aan het werk waren. Kwamen we aan op het strand.

Op het strand ging iedereen met een kind samen de zee in om samen met ze te zwemmen. Behalve ik omdat ik toch al een held op sokken ben in het water leek mij dit niet slim. Ik heb dus veel foto’s en filmpjes van iedereen gemaakt. En ik heb hier weer gewerkt aan een beter kleurtje. Dit gaat niet zo goed omdat ik heel veel bezig ben geweest en dus niet een heel goed kleurtje nog heb opgelopen. Hier heb ik dus ook veel gezond en een lekker muziekje aan te hebben. Rond half drie gingen we terug lopen.

Op de compound aangekomen hadden voor de rest niks gepland en gingen we zonnen en een beetje chillen. Een lekker rustig dagje dus. Vanavond komt de groep terug van de binnenlandse trip. Ben erg benieuwd naar hun verhalen.

Nou na lekker te verbrand te zijn geraakt. Was het eindelijk avond. En waren de oudjes terug! Tot mijn ergernis hebben ze niet verteld hoe het binnen land was. Omdat ze vonden dat wij dit zelf moesten gaan beleven. Dat was super jammer ik had liever alvast wat verhalen gehoord van ze.

Na al dit te hebben gehoord hebben we afscheid moeten nemen van andere gasten die ook op de zelfde compound verbleven. Hierna hebben we nog leuk wat nagepraat met de oudjes en onze tassen verder ingepakt, voor de 5 daagse reis van morgen.

Merlin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

merlin

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 6404

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 23 Februari 2018

stage Gambia

Landen bezocht: